תיאור מהשטח: המתנדבים שיצאו למולדובה לסייע לפליטים

    אבי יעקב No Comments on תיאור מהשטח: המתנדבים שיצאו למולדובה לסייע לפליטים

    משלחת מתנדבים מישראל יצאה לגבול מולדובה לקבל את הפליטים שבאים מאוקראינה | מירי שניאורסון שוחחה בתכנית "עניין משפחתי" עם ויקי תפארת – אחת מהמתנדבות שנמצאת בגבול שתיארה את המראות המזעזעים | האזינו

    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתכנית "עניין משפחתי" שוחחה מירי שניאורסון עם ויקי תפארת, שיצאה יחד עם משלחת מישראל למולדובה על מנת לסייע לפליטים שבאים מאוקראינה, בשיחה היא תיארה את המצב הנוכחי בשטח.

    תפארת סיפרה: "המשלחת שלנו יצאה במוצאי שבת בחצות בטיסה מישראל לרומניה, נחתנו ביום ראשון לפנות בוקר ויצאנו ברכבים למולדובה, הנסיעה לקחה 24 שעות. הגענו לבית הכנסת של הקהילה היהודית, ושם התחלקנו לצוותות, חלק נסעו לגבול הדרומי וחלק לגבול הצפוני לקבל את הפליטים" סיפרה.

    "האנשים שבאים לגבול הם אחרי נסיעה של ארבעה או חמישה ימים" המשיכה תפארת: "הם משאיר מאחוריהם בית ורכוש. אנחנו פוגשים אותם בוכים ומפורקים וזה קורע את הלב, אני בגבול הדרומי קר כאן מאד ויורד שלג" שיתפה המתנדבת.

    ויקי תפארת המשיכה בתיאור: "נכנסים עכשיו למולדובה המון פליטים מהגבול, מפה הם יטוסו למדינות אחרות. אנחנו פה בגבול מחלקים להם מזון שהבאנו אתנו, אבל חד משמעית אין כאן  מספיק אוכל והמצב קשה וקורע את הלב" אמרה תפארת בצער.



    0 תגובות